Update Corona - Per 14 Oktober

Helaas zijn er ondertussen wederom aanvullende corona maatregelen afgekondigd. De eerder afgekondigde maatregelen bleken niet voldoende om de besmettingen onder controle te houden.
De genomen maatregelen per 14 Oktober:
• Alle amateurcompetities worden voor de komende vier weken stilgelegd.
• Seniorenteams mogen alleen trainen in groepen van vier personen (exclusief trainer, dus in totaal met 5) en met onderling 1,5 meter afstand. Meerdere groepjes tegelijk mag (op afstand).
• Voor jeugdteams geldt geen beperking in de groepsgrootte en de onderlinge afstand tijdens de training. Zij mogen onderling trainingswedstrijdjes spelen bij de eigen vereniging. Ook samenwerkende teams mogen gewoon trainen. In het geval van V.V. Biervliet betekend dit dat dus ook jeugdleden van V.V. Hoofdplaat gewoon welkom zijn en vice versa).
• Alle kantines en kleed- en doucheruimtes blijven gesloten. Gebruik WC is wél toegestaan.
• Geen publiek toegestaan op de sportaccommodatie.
• Alle wedstrijden in de Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie en Vrouwen Eredivisie mogen doorgaan.

Er is meer info en achtergrond te vinden op: