Informatiebijeenkomst

Renovatie Sportcomplex Biervliet
Wanneer: Woensdag 26 juni 2013.
Waar: Kantine Voetbalvereniging Biervliet.
Hoe laat:19.45 uur.
Waarover: Verplaatsing tennis, veldindeling voetbal, parkeervoorziening sportcomplex, uitbreiding accommodatie en samenwerking voetbal – tennis.
Voor wie: Leden tennis en voetbal, inwoners Biervliet en alle andere belangstellenden.

Op woensdag 26 juni geven de tennis- en voetbalvereniging Biervliet informatie over de renovatie van het tennis- en voetbalterrein.

Verplaatsing van de tennis, nieuwe indeling van tennis- en voetbalveld, de parkeervoorziening op het sportcomplex, nieuwbouw accommodatie en samenwerking voetbal en tennis zullen worden toegelicht. Uiteraard is er ruimte voor vragen en discussie.

Leden van beide verenigingen, ouders, partners en huisgenoten van leden, inwoners van Biervliet en alle andere belangstellenden zijn van harte welkom op deze avond. Vertegenwoordigers van de Dorpsraad zijn ook aanwezig om op eventuele vragen in te gaan.