Feyenoord - HSV Hoek

Op de website: http://tickets.hsvhoek.nl is nu meer info te vinden over het bestellen van kaarten!

Kaartverkoop Feyenoord – Hoek van start

Vanaf donderdagavond 10 oktober om 19.00 uur gaat de kaartverkoop van start in de kantine van HSV Hoek. Ook zaterdagmiddag van 12.00 uur tot 14.00 uur is er een mogelijkheid om kaarten te kopen in de kantine van HSV Hoek. Bij binnenkomst dient u een inschrijfformulier in te vullen waarna u tot betaling over kunt gaan.
Een kaart inclusief busreis kost € 22,50. Een losse kaart € 10,00. Wanneer u met de bus meereist ontvangt u uw kaart in de bus.
Leden van de Purperen Hei betalen voor de bus en een kaart slechts € 15,00.

Voor de gelegenheid heeft Supportersclub De Purperen Hei een herinneringssjaal laten maken. Deze sjaal is van wol en kost slechts € 7,50 en is te bestellen tijdens de kaartenverkoop. De eerste vijfhonderd mensen die een sjaal kopen ontvangen ook een herinneringsvaantje.

Het wordt op prijs gesteld als u gepast betaalt. De verdere verkoopdata volgt zo spoedig mogelijk.