Zeeuwse- Brabantse voetbaldagen

Jarenlang heeft de KNVB de KNVB-voetbaldagen georganiseerd in alle 6 de districten. Deze werden georganiseerd in de laatste week van de zomervakantie op vele accommodaties.
In district Zuid I hadden we 16 locaties, waaronder enkele locaties waaraan alleen meisjes deelnamen.

De verenigingen Steen, Terneuzense Boys, RSV, RKDVC en Maliskamp hebben al aangegeven graag onder dezelfde voorwaarden en eisen een doorstart te willen maken. Qua inhoud en visie blijft alles bij het oude en staat de KNVB-visie centraal. De voetbaldagen zijn opengesteld voor jongens en meisjes die in het seizoen aansluitend op de activiteit speelgerechtigd zijn om uit te komen in de C-junioren, D- of E-pupillen, al dan niet lid van een vereniging. Voor dit jaar, 2015, betekent dat jongens en meisjes geboren in de jaren 2001 tot en met 2006 deel kunnen nemen.

Wanneer? 25, 26, 27 augustus 2015
Waar? V.V. Terneuzense Boys, V.V. STEEN, RKDVC, Maliskamp
Kosten: €89,50
Inschrijfformulier: Online via V.V. Terneuzense Boys of download het formulier vanaf V.V. Biervliet

Inschrijven kan tot 1 juni via één van de genoemde verenigingen.

Informatie: Hans Lathouwers, hans.lathouwers@ziggo.nl, 0646 090 872

Zeeuwse- Brabantse voetbaldagen 2015