Slechte dag senioren

Biervliet 1 - IJzendijke 1 1-1
Biervliet 2 - STEEN 3 1-2
HVV'24 5 - Biervliet 3 3-1

Slechts 1 punt uit 3 wedstrijden was het resultaat van 1 april 2012. En dat is geen grap.
Biervliet 3 deed goed z'n best, Biervliet 2 moest buigen voor koploper STEEN, en ons vlaggenschip haalde 1 punt in het thuisduel tegen buurman IJzendijke.

IJzendijke dat sterk begon aan de wedstrijd kwam na 31 minuten ook verdiend op 0-1. Biervliet deed wel z'n best maar de inspanningen van het gehele seizoen beginnen z'n tol te eisen. In de rust weet Patrick z'n mannen toch weer aan het voetballen te krijgen. Ferry die al 90 minuten met het 2de had gevoetbald verving de geblesseerde Derek. Door de inbreng kwam er weer wat meer vuur in de ploeg. Uit een verre inworp van Ferry wist Tim in de korte hoek de 1-1 binnen te knallen. Daarna werd er nog een mooi doelpunt van Timon afgekeurd, na een vlagsignaal van een paar acties ervoor. Dubieus dus, maar al met al een terrechte uitslag. IJzendijke stijgt 2 plaatsen met het punt en Biervliet ziet Patrijzen op 3 punten naderen in de strijd om plaats 3. Volgende week paaseieren zoeken, en dan ... ooo dat duurt nog wel even.

ps. Een periode kunnen we al niet meer ontlopen.