Nieuwe 2e elftal generatie geboren!

Biervliet
Het was Biervliet 2 vorige week niet gegund om te mogen voetballen wegens personele problemen van de tegenstander. Gelukkig stond er vandaag wel weer een wedstrijd op het programma. Sluis kwam bij ons op bezoek. Vandaag was aanvulling van het 3e niet nodig. Gelukkig konden we Ferry weer verwelkomen na een aantal weken afwezigheid. Daar tegenover stond de afwezigheid van Martijn, die 9 maanden geleden waarschijnlijk is beloond voor een goede wedstrijd. Zijn zoon Lucas is dit weekend geboren waarvoor we hem nogmaals namens het tweede willen feliciteren.

We begonnen fris aan de wedstrijd waardoor we al vrij snel op 1-0 kwamen via een goede voorzet van Ferry die eenvoudig werd afgemaakt door Eric. Daarna zakten we iets terug en gingen we een stuk minder voetballen. Gelukkig bleven we geconcentreerd verdedigen en is David nauwelijks in actie moeten komen. Vlak voor rust zorgde Bernhard met een mooie schuiver voor wat meer lucht door de 2-0 binnen te schieten op aangeven van Eric.

Na rust pakten we de draad weer op en kwamen we weer via Bernhard (wederom voorzet Eric) al vrij snel op 3-0. Wederom hadden we in de tweede helft een slecht kwartiertje waarin we de draad volledig kwijt waren. Gelukkig gingen we na een paar missertjes wat geconcentreerder spelen en kwamen we weer via Bernhard op 4-0. Ten slotte bekroonde Eric onze overwinning met een prachtige goal. 5-0.

Na 2 wedstrijden zes punten. Een goede start. Het spel kan nog iets beter maar we zijn ook nog niet zo heel lang bezig. Waarschijnlijk spelen we komende vrijdag het inhaalduel in en tegen Hoofdplaat. Dus mocht u niets beter te doen hebben dan naar 'the voice' kijken, kom naar Hoofdplaat zou ik zeggen.