Biervliet 2 wint eerste competitiewedstrijd!

Biervliet 2

Na de slechte wedstrijd van gisteren vandaag een verslag in hoofdpunten.

RIA W. thuis was de eerste wedstrijd van de competitie voor ons.
Van te voren hadden we het geloof in een goede afloop al was het vorig jaar niet zo eenvoudig aangezien we toen niet verder kwamen dan een gelijkspel.

We begonnen de wedstrijd zoals we ook de warming up hadden gedaan.
Ongeconcentreerd, futloos en veel te gemakkelijk. Dit leidde dan ook al snel tot de eerste goal van RIA.
Na deze tegenslag ging er bij de meeste toch wel een knop om en werd er in ieder geval met veel inzet gevoetbald.
Het voetbal op zich was lang niet altijd goed maar door deze inzet wisten we de score nog voor rust in ons voordeel om te zetten.
We gingen rusten met 2-1 door doelpunten van Eric en Maik.

In de tweede helft vond een gouden wissel plaats. Richard kwam in de punt van de aanval te spelen en dit bleek een gouden zet.
Het eerste kwartier na rust was RIA veel beter dan ons maar uit het niets wist Richard de bal achter de keeper van RIA in het net te krijgen.
Vanaf de 3-1 ging het een stuk eenvoudiger en liepen we zelfs uit naar 5-1 (2x Richard).
Aan het eind van de wedstrijd kreeg RIA nog een penalty die ze verzilverden waardoor de eindscore 5-2 was.

Samenvattend: Slecht gespeeld, Goede inzet, 3 punten.
Volgende week uit naar Hoofdplaat. De kampioen uit de 6e klasse van vorig jaar.
Er zal ons een zware derby te wachten staan!