Oproep Trainer Mini/F

Dag,

we zijn op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die op woensdag onze kleinste jeugd (mini's, F) willen helpen trainen. We zoeken iemand die graag assisteert tijdens het trainen, uiteraard mag je meedenken met de oefenstof (hoeft niet). Enige voetbalkennis is dus wel fijn maar zeker geen verplichting, het is met name bij de mini's het belangrijkste dat ze lekker bezig zijn. Er is binnen de club voldoende kennis waar geïnformeerd kan worden hoe een training in elkaar gezet wordt.

Op dit moment trainen de Mini en F apart maar wel op dezelfde tijden, en is de trainer staf onderbemand. Hoe meer mensen zich aanmelden dus te lichter de belasting wordt voor een ieder!

Aanmelden kan bij iemand van de jeugdcommissie, zie kopje Informatie --> Jeugdcommissie voor contactgegevens.

groeten de Jeugdcommissie