Biervliet 2 verliest !!

Biervliet

Afgelopen weekend stonden er vanwege inhaalactiviteiten 2 wedstrijden op het programma. Na vrijdag Hoofdplaat met 9-1 verslagen te hebben, verloren we zondag met 1-0 van Graauw. Een ploeg die het ons vorig jaar ook al lastig maakte en niet voor niks afgelopen jaar op één punt van ons, op de derde plaats zijn geëindigd.

Vrijdag traden we voor het eerst dit seizoen met een vrijwel fitte selectie aan. 14 spelers waren er opgetrommeld. In plaats van dat er derde elftal spelers ons kwamen versterken was er dit keer een beroep gedaan op 2 eerste elftal spelers, waarvoor dank. Deze spelers drukten met in totaal 7 van de 9 goals een duidelijke stempel op het elftal. De wedstrijd was eenzijdig en Biervliet scoorde namens Ben (5x), Erik (2x), Marco (1x) en PVC (1x).

Zondag. Hoe anders kan het lopen. Waar we vrijdag nog met 14 man konden aantreden en mensen moesten teleurstellen was het afgelopen zondag heel anders. Slechts 12 man stonden er op de lijst. Door verschillende redenen konden we dit keer helaas niet met de sterkste selectie afreizen. Ondanks dat begonnen we goed aan de wedstrijd. Vrijwel de hele 1e helft domineerden we maar de laatste pas was steeds niet goed en de keer dat we er toch langs kwamen vonden we de keeper op onze weg. Vooral via Ferry konden we gevaar stichten. Het was dan ook extra jammer dat Ferry net voor rust geblesseerd raakte. In de tweede helft ging het in één woord: slecht. We voetbalden alsof het onze eerste keer was en niks lukte of kwam aan. Aan de inzet lag het niet want die was zeker aanwezig. Graauw kon er niet veel tegenoverstellen en was ondanks ons slechte spel niet eens beter maar zij wisten wel te doen wat het belangrijkste is in voetbal, scoren. Na het doelpunt van Graauw waren we niet bij machte om het tij te keren en dus leden we onze eerste nederlaag.
Hopelijk wordt komende zondag onze inzet wel beloond en kunnen we de 3 punten thuis houden.