Biervliet wint in Clinge

Biervliet heeft vandaag de goede lijn van voor de lange winterstop voort gezet. In Clinge werd met 0-2 gewonnen.
We begonnen sterk aan de wedstrijd. Na 6 minuten voetballen hadden we al 3 goeie mogenlijkheden gehad om de score te openen. Gedurende de gehele 1ste helft hadden we het beste van het spel. toch gingen we met 0-0 rusten.
In de 2de helft was Clinge meer dreigender, en daardoor kon Mark bewijzen dat hij een goeie keeper is.

Na 11 minuten 'kregen' we een vrije trap van onze grote vriend de heer Buitelaer (remember STEEN thuis). Erik Adam krulde deze bekwaam in de slecht gedekte hoek. 0-1.

Clinge kreeg ook nog een aantal goeie kanzen maar die werden gesmoord door de verdediging of door 'ons Mark'. De scheidsrechter maakte er weer z'n eigen show van. Gelukkig dit keer niet in ons nadeel. Maar als je als scheidsrechter de bank en spelers in het veld gaat uitmaken, een scheidsrechter moet het voorbeeld geven. In de laatste minuut maakte Derek aan alle illusies van Clinge een eind nadat hij samen met Tim richting de doelman afliepen.

Daarna volgde het eindsignaal van deze sportieve wedstrijd. Alleen de scheidsrechter begon toen helemaal te ontsporen.

Wederom weigerde hij het wedstrijd formulier in te vullen, en ik hoop dat de KNVB dit maal deze scheids eens zal toe spreken, want de 2 sportieve ploegen hebben door deze man toch een wrange nasmaak van de wedstrijd gekregen.